Moduł I
Rynek turystyki medycznej na świecie i w Polsce. Najlepsze przykłady promocji w turystyce medycznej. Doświadczenia polskich i zagranicznych placówek w turystyce medycznej.
- strategie i metody pozyskiwania pacjentów, najczęstsze procedury,
- przygotowanie oferty i wycena
- przygotowanie placówki medycznej i praktyczne aspekty obsługi
- współpraca pośrednik - placówka medyczna (praktyczne aspekty, wysokość prowizji, odpowiedzialności)
- Umowa pośrednik - placówka
- Umowa pacjent – placówka
- Współpraca z innymi pośrednikami
Moduł II
Przykłady najlepszych praktyk z zastosowania narzędzi e-marketingowych na rynku turystyki medycznej. Przykład kliniki in vitro w USA, przykład kliniki kardiologicznej w Polsce.
- budowa strategii
- wykorzystanie narzedzi : social media, google etc.
- przyklady budowania słow kluczowych, planowanie kampanii
- przyklady geotargeting
- analiza google advert
- przyklady konwersji
Moduł III
Warsztaty: Budowanie praktycznego procesu obslugi pacjenta zagranicznego
- audyt przygotowania placowki
- „Czy moja placówka przygotowana jest na przyjęcie pacjenta zagranicznego“
- przygotowanie procedury wewnetrznej w placówce (template)
- ankieta satysfakcji obslugi pacjenta (miedzynarodowe standardy, najlepsze praktyki )
- certyfikacja przez MTA (Medical Tourism Association) – praktyczne aspekty miedzynarodowej certyfikacji obsługi pośredników medycznych
W szkoleniu powinni uczestniczyć:
- Zarządzający placówką medyczną
- Pracownicy działów marketingu i sprzedaży usług medycznych
- Personel działów obsługi pacjenta
- Lekarze
- Pielęgniarki
- Personel pomocniczy
- Pracownicy firm pośredniczących