UDZIAŁ BEZPŁATNY!

Szanowni Państwo,

W imieniu Innova Business Forum Group oraz Action Med serdecznie zapraszamy wszystkich właścicieli do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, które dedykujemy właścicielom sieci Aptek, Aptek niezależnych oraz kierownikom aptek z regionu podkarpackiego. Podkarpackie Forum Zarządzania w Farmacji to top tematy, które obejmą swoją tematyką wszelkie wyzwania jakie tylko czekają podmioty apteczne. Wśród poruszanych tematów porozmawiamy m. in. o:

  • Optymalizacji apteki i zwiększania efektywności sprzedaży poprzez robotyzacje aptek
  • Innowacyjność w procesie obsługi pacjenta oraz optymalizacja procesów logistycznych w aptece.
  • Jak pozyskać środki UE na robotyzacje apteki aby zakup nie był kosztowny
  • Jakie dotacje są dostępne w regionie?
  • Jakie są jeszcze alternatywne formy finansowania?
  • Prawnych zmianach jakie czekają podmioty apteczne
  • Marketingu aptecznym i zakazie reklamy - co wolno, a czego nie?
  • Kontrolach WIF i NFZ

Szczegółowy program dostępny jest TUTAJ

Podkarpacie Forum Zarządzania w Aptece to doskonały czas i miejsce na wymianę doświadczeń. Nie może Cię tutaj zabraknąć!

Informacje podstawowe:

  • Data: 9 wrzesień 2016
  • Miejsce: Hotel Hilton, aleja Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  • Czas Trwania: 10:00 - 16:00

Co zyskujesz w ramach udziału?

  • Ekspercką wiedzę od prawników i ekspertów wraz z możliwością konsultacji
  • Wymianę doświadczeń na forum Regionalnym
  • Certyfikat uczestnictwa w Forum

Miejsce Konferencji:

Wydarzenie odbędzie się w Hotel Hilton Garden Inn Rzeszów, który znajduje się zaledwie 10 minut pieszo od centrum Rzeszowa i 20 minut drogi od lotniska Jasionka, ulokowany jest w nowo wybudowanym centrum Millennium Hall – największym w okolicy kompleksie handlowym i rozrywkowym, mieszczącym 250 sklepów, multipleks i salę koncertową. Wszystkie pokoje dla gości i apartamenty w tym nowoczesnym polskim hotelu są wyposażone w telewizory LCD, bezpłatny szybki dostęp do Internetu i wygodne miejsce do pracy. Skosztuj polskich specjałów i potraw kuchni międzynarodowej w naszej restauracji lub zrelaksuj się po intensywnie spędzonym dniu kieliszkiem wina w naszym barze. Na miejscu znajduje się czynny całą dobę sklep Pavilion Pantry, który oferuje szereg ciepłych i zimnych przekąsek i napojów.

Atrakcje w Rzeszowie wokół hotelu:

  • Centrum miasta – 1,0 km
  • Koszykówka – 3,0 km   
  • Kręgle – 1,0 km   
  • Pole golfowe – 24,0 km
  • Kort tenisowy – 1,0 km

Zobacz relację z imprezy:

{gallery}relacja-podkarpacie{/gallery}

9 września w Rzeszowie, w Hotelu Hilton odbyła się konferencja "Podkarpackie Forum Zarządzania w Farmacji’’.
Patronem honorowym tego wydarzenia była Okręgowa Podkarpacka Izba Aptekarska. To wydarzenie było również wspierane przez kilkunastu partnerów. Współorganizatorem konferencji była firma ActionMed.
W konferencji wzięło udział ponad 40 osób. 

Spotkanie zostało zainaugurowane wykładem otwierającym pt. "Zasady wystawiania i realizacji recept w programie senior 75+’’  poprowadzonym przez Dr n. farm. Natasze Staniak z Podkarpackiej Izby Aptekarskiej.

Następny wykład został poprowadzony przez Pana Roberta Wacha, specjalistę technologii Rowa z firmy ActionMed.
Kolejne wystąpienie pt. ‘’Sprawne zarządzanie apteką – Analizy danych/Procesy/Automatyzacja’’ poprowadził Pan Patryk Znarowski z firmy Invoconsulting. 

Po krótkiej przerwie kawowej, która była także idealną okazję do zadawania pytań prelegentom, odbyły się wykłady dotyczące tematyki dotacji i inwestycji w aptece. Jeden z nich poprowadził Pan Kamil Dejnarowicz, DLL Financial Solution Partner i dotyczył on finansowania Inwestycji w Aptece, a tematykę Dotacji Unijnych w perspektywie lat 2016-2020 poruszyła Pani Marta Świerczyńska z firmy Prospect Perfect.

Wydarzenie zostało zakończone wykładem przedstawicielek Kancelarii APDK – Pani Agnieszki Pietrzak oraz Pani Dominiki Kołodziejskiej – Koza pt. ‘’Kontrole NFZ i WIF w Aptece oraz Zakaz reklamy aptek po latach funkcjonowania ustawy prawa farmaceutycznego’’.

Podsumowując, w Podkarpackim Forum Zarządzania w Farmacji wzięło udział ponad 40 osób, 6 firm oraz 7 prelegentów.
Serdecznie dziękujemy wszystkim partnerom i uczestnikom, a także zachęcamy do uczestnictwa w naszych kolejnych konferencjach.

 

Partnerzy: